مستند چالش هاي زندگي Challenges of Life
متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
این وبلاگ برای فروش بهترین کالاهای موجود در سطح کشور ایجاد شده است.

مستند چالش هاي زندگي Challenges of Life

قیمت: 10000 تومان

چالش هاي زندگي Challenges of Life در پاييز سال 2009 توسط بخش مستند كانال BBC و به كارگرداني Martha Holmes با بودجه 10 ميليون پوند ساخته شد . این مستند نگاهی کلی به استراتژی‌ ها و تلاش‌ های جانداران در تنازع برای بقا دارد . ساخت این مجموعه چهار سال طول کشیده شده است و تمامی قسمت ‌هاي آن با کیفیت HD ساخته شده اند . این مجموعه ي عظیم با تصویر برداری از مناطق خارق العاده و صحنه های بکر و ناب شکار ، یکی از شاهکارهای بی بی سی در سال 2009 به شمار می آید . در این مجموعه دیدنی شما جانورانی را مشاهده می کنید که تاکنون آنها را ندیده اید . بازماندگان اژدها ، قورباغه های عظیم الجثه و صحنه های جذابی که شما را پاي تلوزيون میخکوب می کند . هر قسمت از این مجموعه ۵۰ دقیقه است . قسمت اول این سری نگاهی کلی به مجموعه دارد . در پایان هر قسمت ۱۰ دقیقه به قسمت بعدی این سری نگاهی گذرا شده است که زمان هر قسمت را به ۶۰ دقیقه افزایش داده است .

این مجموعه به تلاش موجودات زنده برای ادامه بقا می پردازد ، تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن ، تصاویری بسیار مهیج و زیبا از صحنه های شکار جانداران ، جنگیدن برای زنده ماندن در شرایطی طاقت فرسا ، تلاشی که چارلز داروین از آن به عنوان مبارزه برای وجود نام می برد . براي ساخت اين مستند از دوربین های پر قدرتی که امکان تصویر برداری تا 8000 فریم در ثانیه را دارند ، استفاده شده است که این قابلیت نیز در شکار صحنه های جذاب شکار که تا کنون دیده نشده اند خیلی مفید و موثر بوده است .
این مستند دارای 10 قسمت به نام هاي : چالش های زندگی Challenges of Life ، خزندگان و دوزیستان Reptiles and Amphibians ، پستانداران Mammals ، ماهیها Fishs ، پرندگان Birds ، حشرات Insects ، شکارچیان و طعمه ها Hunters and Hunted ، موجوداتی از اعماق Creatures of the Deep ، گیاهان Plants ، نخستيها Primates مي باشد. توجه : ارسال پستي ( تحويل در محل و پرداخت به مامور پست ) نداريم.

برخی از ویژگیها
1) در 10 DVD با کیفیت HD و بدون هیچ گونه حذفیات و کاهش کیفیت ( در صورت خريد از ما )  2) قابل پخش در کامپیوتر و تمامی DVD Player هاي خانگی ( در صورت خريد از ما )  3) زیرنویس فارسی برای تمامی 10 قسمت ( در صورت خريد از ما )  4) به همراه پشت صحنه های هر قسمت  5) رايت بر روي بهترين DVD با سرعت پايين (6X) براي حفظ كيفيت محصول


خرید مستند چالش هاي زندگي Challenges of Life

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 25 تير 1390برچسب:چالش هاي زندگي ,مستند,بی بی سی,تلوزيون,جانداران,شکار,زیرنویس فارسی,پشت صحنه, توسط محمد حسن |